Tuesday 26 March 2013

教学分享9——魔术画纸

我变~我变~我变变变~

Magic Paper 

当当!
大家的作品都很棒吧?

原本想直接空荡荡的黑色纸就让小朋友们自由发挥的
可是还是回到老问题:我担心他们没idea然后画出异样的东西来
所以,我想到半大治他们了!
我帮他们设定不同的主题~
以下是我设定的主题&小朋友们的成品

 I got prepared different theme for my kids to draw!
This can avoid from they are having no ideas and draw same picture btw one another.
Below is the pic I draw and after my kids add on their creativity^^
Really like this type of paper so much! Wonderful
I think my kids oso enjoyed it, rite?










大爱这魔术纸~只要轻轻在纸上刮,就会有不一样的效果哦!
*小心指甲刮到纸张,画到不必要的线条
Be careful dun scratch the paper with your nails~ 


No comments:

Post a Comment