Tuesday 26 March 2013

教学分享8——面具篇

我们是小小公主&王子

WE are little Princess and Prince~


小朋友们个个都乐在其中呢!好专心哦~
The kids are concentrate and enjoyed the lesson~

今天让小朋友自制属于自己的面具。
我先依照他们的脸型剪出面具的形状,割除眼睛、鼻子、嘴巴的空洞
然后让小朋友们自由发挥的在脸上画上彩妆、皇冠、发型
最后,剪除一个鼻子的形状装在鼻子上放,制造立体效果+呼吸空间
Today I let my kids do mask or themselves.
I cut the shape of the faces according to the size of their face.
Then, I cut the holes of eyes, nose and mouth.
Let my kids do their make up and hair design for themselves.
Finally, I add a card on the top o nose to make 3d effect and oso let them breath. 



公主与王子——色彩缤纷系列

大公主与二公主——浓妆系列


白雪公主——童话系列

三个王子+一个公主——比帅系列
(设计对白:我本人比面具帅!不用戴面具)


四位大公主——四千金系列




可爱小公主——飞天小女警系列


(设计对白:看我的皇冠跟我的衣裳多衬啊!)
(设计对白:我的绿色皇冠很酷吧?!)






No comments:

Post a Comment