Thursday 4 April 2013

Happy Birthday To Sophia!

生日特辑1

Girl, I noe u prefer English, so I try to write this post in English ^^
Happy 19th Birthday for u!
Really a surprise party today rite?
U say this is your first time to cry in here. I am so glad to c this! Wahaha~
Although we are not close enough before this, but I think u r a nice girl and u like shopping (same as me) XD
Dun forget tat we should hang out for shopping next time if got chance!
All of u in tesl are really good and dunno how to describe tat feeling~
Your birthday pass aldy when u c this post~ cause the upload for video took a lot of time >w< LOL
STOP writing English here. I still prefer Mandarin^^ SRy Sophia~

轮到写华文的时间了。
接下来每一位朋友生日,只要我有参与都会写在这里,送上满满的祝福!
女孩,很荣幸你是第一位~哈哈
本来这样过去还觉得有点尴尬,淑雯却一直说没关系的
结果真的大家都很亲切~很好相处哦~

大合照!我是摄影师^^


“大姐”~放你在第一张!因为你最大


“经典”——对不起啊蔻蔻~只是觉得还蛮kawai的就放了~


每天同房不同床不共枕的一对~


跟我朝夕相处的可爱rommate~(今天还说她怕会不小心爱上我==


美女jenny~ 很斯文的女生


安静的女生——惠婷~v~ 多笑一些,你笑起来很漂亮

差点忘了我自己=p

上传录影真的很慢=(我都打好稿了,它还没有搞定!后来,电脑又突然关机全部东西不见得重新上传,原谅我真的不上传video了==不然我两点都不能睡觉!

今天很开心,首先是吃shushi很开心。今天是我跟她第一次outing哦!
回来正题,shushi那一篇我迟点再放上来。
女孩,生日快乐!加油!

陈淑雯!你的惊喜派对计划成功!
哈哈~生活中偶尔来点小惊喜也是不错的调剂品
让人重新种满活力!
简单的惊喜既不夸张,又让人觉得温馨~那就是最棒的了!呵呵~
调皮寿星婆整人><

生日就是要这样!谁叫你刚刚整人整得那么开心~

结束




No comments:

Post a Comment